Categorii produse

Menaj si Uz casnic

Detergenti

Textile de casa si covoare

Decoratiuni

Igiena si Ingrijire Personala

Moda si accesorii

Jucarii

Articole pentru bebelusi

  • Intrebari frecvente

Despre Doraly Marketplace

Comenzi

Facturare și Plată

Politica de retur

Transport și Logistică


 

Despre Doraly Marketplace

- Ce este Doraly Marketplace?

Doraly.ro este primul marketplace din România care pune în practică un concept nou, denumit multichannel, platforma realizând legătura între comerțul clasic și cel online, precum și între comercianți și clienți, prin intermediul unui website modern și transparent.

- Sunteți prezenți și offline?

Expo Market Doraly este unul dintre cei mai importanți dezvoltatori de spații comerciale, birouri și depozite din țară. Cu spații de expunere aflate pe ambele sensuri de mers ale DN2, Expo Market Doraly deține 35 de pavilioane, în care își desfășoară activitatea 550 de producători români, importatori direcți și distribuitori.

- Când a fost înființată firma?

Expo Market Doraly a fost deschis în 1993.

Doraly are produse proprii la vânzare?

Platforma Doraly.ro pune în legătură comercianții și clienții. Nu vinde produse, doar le expune.


 

Comenzi

- Dacă adaug în comandă același produs, dar în cantități diferite, prețul se actualizează automat?

Da. Exemplu: comandă 16 bucăți. Prețul final va fi compus din prețul pentru un set de 12 bucăți și prețul pentru 4 bucăți. Pe factură, se va calcula prețul mediu al produselor de același fel.

- Pot plasa o comandă fără a-mi crea un cont?

Pentru a plasa comenzi pe Doraly.ro, este necesar să te autentifici în contul tău sau să te loghezi cu contul de Facebook.


 

Facturare și Plată

- Pot plăti în rate?

Momentan comenzile se pot achita ramburs la curier, prin card online sau prin transfer bancar.

- Dacă achit cu cardul sau prin transfer bancar, în cât timp îmi expediați comanda?

Comenzile achitate cu cardul online se expediază în 48-72 de ore, similar cu cele achitate ramburs. Comenzile achitate prin ordin de plată sunt expediate după confirmarea plății.

- Nu am primit factura. Cum pot intra în posesia acesteia?

Facturile electronice se găsesc în contul tău, secțiunea „Istoric comenzi”.


 

Politica de retur

- Care este termenul în care pot efectua un retur de produse?

14 zile calendaristice de la data primirii coletului.

- Ce trebuie să fac dacă am primit alte produse decât cele comandate?

Prin completarea unui formular din cadrul secțiunii „Retur” din contul tău, ai posibilitatea să returnezi parțial sau total o comandă plasată pe site.


 

Transport și Logistică

- Expediați colete și prin Poșta Română?

Expediem comenzi numai prin intermediul firmelor de curierat rapid.

- Se pot ridica coletele din Expo Market Doraly?

Serviciul de ridicare personală nu este momentan disponibil.

- Dacă plasez o comandă de la mai mulți comercianți, plătesc mai multe taxe de transport?

Comenzile au o singură taxă de transport, indiferent de numărul de comercianți de la care se achiziționează produse.

- Dacă plasez o comandă cu produse de la mai mulți comercianți, primesc mai multe colete?

În funcție de numărul produselor comandate și a mărimii acestora, pot fi expediate mai multe cutii, toate făcând parte din aceeași comandă.