Cod produs: 11-01-18-065-01381
KONNWEI KW350 este un bun asistent pentru proprietarii de masini, puteti testa aproape toate sistemele de pe vehiculele din seria VW / Audi / Skoda / Seat, detectati cu usurinta aproape 130 de sisteme incluzand motor, ABS, Airbag, Transmisie, Radio, Media, Climatizare, Instrumente, Imobilizator si multe altele.
1. Prelueaza codurile generice (P0, P2, P3 si U0), specifice producatorului (P1, P3 si U1) si codurile in asteptare
2. Determina cu usurinta cauza indicatorului luminos de defectiune (MIL)
3. Dezactiveaza indicatorul luminos de defectiune ( MIL), sterge codurile si reseteaza monitoarele
4. Afiseaza definitiile DTC(codului de eroare) pe ecranul TFT fara a verifica online.
5. Vizualizeaza inghetarea datelor cadrului stocate pe placa computerului auto.
6. Afișează monitorul și starea de pregătire I / M (legate de emisii).
7. Citeste fluxul de date PCM live si se afiseaza atat in modul text, cat si in modul grafic.
8. Preia informatii despre vehicul (VIN, CIN si CVN)
9. Suporta 10 moduri de diagnosticare, inclusiv testul senzorului O2, testul EVAP si testul componentelor.
10. Cititi si stergeti codurile de eroare ale sistemului 101 al masinilor VAG (ABS, Airbag SRS, EPB Reset, Transmission ...)
11. Functii speciale: Serviciul de resetare a schimbului de uleiului, invatarea clapetei de acceleratie, inlocuirea placutelor de frana, inregistrarea bateriei.
12. Cu o functie suplimentara, OBD2 ENGINE Scaner are.
13. Sistem automat de scanare, usor de utilizat
Uneori atelierele neglijeaza resetarea contorului necesar pentru intretinere, in special daca nu se aprinde inca martorul de serrvice cand schimba uleiul. Resetarea uleiului(interval service) se activeaza strict in functie de numarul de km parcursi de la ultima resetare, se poate aprinde lumina necesara intretinerii pentru a va reaminti sa va schimbati uleiul imediat dupa ce ati schimbat uleiul daca acesta nu a rost resetat.
Frana de mana electronica este o tehnologie care realizeaza frana de parcare prin control electronic. Spre deosebire de frana de mana traditionala in care soferul trage nivelul, in EBP soferul apasa un comutator. Comutatorul trimite apoi o comanda catre modulul electronic de franare. Modulul simte ca franele de parcare trebuie sa fie actionate, apoi trimite o comanda actuatorilor din etrierele de frana.
TPS se conecteaza la placa clapetei de acceleratie de pe corpul clapetei de acceleratie. Senzorul de pozitie are un potentiometru cu rezistenta variabila care trimite un semnal de tensiune variabila catre modulul de control al puterii (computerul motorului masinii dvs.) in functie de pozitia placii clapetei de acceleratie. Cu motorul in functiune, pozitia placii clapetei de acceleratie (impreuna cu alti senzori) ii spune computerului cat de mult combustibil are nevoie motorul la un moment dat. Scanerele OBD2 corecteaza semnalul provenit de la TPS, reamintind ca incepeti sa observati probleme de conducere.
Permite instrumentului de scanare sa evalueze starea de incarcare a bateriei, sa monitorizeze curentul de circuit inchis, sa inregistreze inlocuirea bateriei si sa activeze starea de repaus a vehiculului.
Suporta toate protocoale OBD-II :
VPW, PWM, ISO, KWP2000 si CAN protocols
KWP1281/KWP2000/TP-CANBUS/NEWUDS
Functioneaza ca un OBD universal pentru Alfa Romeo / Audi / Bentley / BMW / Cadillac / Chevrolet / Chrysler / Citroen / Dacia / Daewoo / Fiat / GM / Honda / Hyundai / Isuzu / Jaguar / Jeep / Kia / Land Rover / Lexus / Mazda / Mercury / Mini / Nissan / Mitsubishi / Opel / Peugeot / Porsche / Renault / Rover / Saab / Seat / Skoda / Toyota / Vauxhall / Volvo / Volkswagen etc