Cod produs: 11-01-18-065-01722
Este varianta full chip, cu placă roșie. respectiv este diferita de cele cu carcase albastre.
Kess V 2 Programator Chiptuning, DPF OFF
* Ultima versiune – V5.017
* Calitate A+++
* Adaptoare
* Compatibilitate : turisme, camioane, moto, ambarcatiuni.
1. Software Versiune: SW 2.53
2. Nu are Token Limitation : poate fi utilizat nelimitat, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la blocare. (versiunea albastra are limita de tokenuri)
3. Limbi suportate: engleză, germană, spaniolă, italiană, portugheză, franceză
Kess V2 are cateva functii de siguranta:
1. Verificarea voltajului bateriei in timp real
2. Recuperare integrala in caz de probleme
3. Corectia automata a sumei de control (Checksum), (unde este disponibila)
4 Suporta modul Boot-Loader
5. Managementul counterului de programare
6. Funcie de ScanTool pentru stergerea erorilor DTC
7. Mai multe optiuni pentru viteza scriere/citire
8. Optiunea de a scrie intreaga mapa sau doar o sectiune
9. Integrare completa cu ECM Titanium
Nu conectati calculatorul la internet si nu efectuati update la interfata!
UPDATEUL sau conectarea computerului la internet, poate fi depistat.
Interfetele la care s-a facut update nu mai fac obiectul garantiei!
Utilizati doar softul furnizat impreuna cu interfata.
Funcții principale: citire / scriere ECU prin mufa OBD II, dar si Tricore, adică direct pe pinii calculatorului de motor (o metodă rar utilizată)
Atenție!
Cu acest aparat se poate realiza Stage 1/2/3, remediere probleme DPF, EGR, sonde, DTC-uri, etc
Inainte de o resoftare recomand sa verificati foarte bine tehnic autorusimul clientului. Daca nu este ok tehnic, marirea de putere dorita nu se va simti.
Recomand utilizarea de statii de incarcare pe perioada procesului de scriere. Exista unele autoturisme la care se pornesc termocuplele. Tensiunea de scriere este recomandat sa fie de peste 13V!
Totuși nu toate autoturismele se pot citi / scrie cu KESS-ul pe mufa OBDII, lista de pe site-ul oficial sau din soft nu este una si acceasși cu realitatea!
Acest aparat poate citi in general autoturismele fabricate între 1998 – 2016. Totusi, chiar daca am scris 2016, in general dupa anul 2008, autoturismele citite scad simtitor. Dupa anul 2008, pot fi citite calculatoarele Delphi puse in general pe Mercedes-Benz, si unele Bosch EDC16, de pe unele Renault-uri.
Excepții de autoturisme care NU pot fi citite cu KESS V2:
Modelele de ECU care nu se pot citi cu KESS-ul pe OBDII se vor citi / scrie in mod Bench / Boot, folosind KTAG, sau alte interfețe cum ar fii: Galletto / MPPS / Autotuner / Flex / DFOX.
Softuri livrate:
KSUITE 2.23 este softul cu care lucreaza aparatul, nu este cea mai noua versiune, dar o consider mai fiabila decat 2.80, care se poate downloada de pe server.
Limbi suportate: engleza, germana, spaniola, italiana, portugheza, franceza
Soft-uri aditionale pentru modificare harti din ECU:
1. ECM Titanium 2600+ Driver – Folosit in general pentru modificari pe partea de putere;
2. DTC Remover – Anulare permanentă a citirii codului de eroare selectat.
3. Immo Universal 3.2 – Anulare / reparare imobilizator
4. DPF, Lambda, EGR Remover v2017 – Remediare DPF, EGR și sonda Lambda
5. Winols 24 – Modificare soft copiat din ECU (efectuare Stage 1,2,3, remediare probleme DPF, EGR și sonde, etc)
6. Ecu Safe 2.00 – Remediare DPF, EGR plus alte diverse functii.
7. Davinci 1.0.26 – Remediare DPF, EGR plus alte diverse functii.
8. Winols 4.51 in Virtual Machine – Modificare soft copiat din ECU (efectuare Stage 1, remediare probleme DPF, EGR, sonde, etc)
Atenție!
Softurile de la punctele 1-6 rulează doar pe Windows XP sau Windows 7 32 biti.
Pachetul contine:
Aparat KESS V2