Cod produs: 11-08-13-00621
Spray curatat supape de admisie Mannol 400ml
Spray curatat supape de admisie -un instrument extrem de eficient pentru curățarea sistemului de admisie al motoarelor pe benzină până la supapele de admisie și în cele mai inaccesibile locuri de toată murdăria tipică, fără a demonta sistemul. În majoritatea cazurilor, o singură aplicare este suficientă pentru a aduce sistemul de admisie în stare perfectă.
Pe măsură ce supapa de ralanti (IAC) funcționează, depozitele se acumulează treptat pe ea, ceea ce afectează în cele din urmă circulația aerului și a gazelor. Acest lucru reduce puterea și accelerația motorului, perturbă fluiditatea ralantiului și crește semnificativ consumul de combustibil. Semnele unei supape de mers în gol înfundate pot include:
- Pornire dificilă;
- Funcționare la ralanti intermitentă, așa cum este indicată de citirile sărituri ale tahometrului;
- Reducere lentă a vitezei când apăsați pedala de ambreiaj în timpul conducerii;
- Fum negru din teava de evacuare.
Proprietăți:
- Îndepărtează rapid, eficient și cu grijă murdăria, funinginea, carbonul, depunerile de rășinoase și ulei și alte murdărie mai greu de îndepărtat și vechi;
- Protejează în continuare elementele sistemului de admisie de coroziune și oxidare, previne formarea de noi murdărie și depuneri pe acestea, oferă funcționalitate și mobilitate pieselor în mișcare, - prelungește durata de viață a sistemului de admisie și reduce costurile de reparație;
- Faciliteaza pornirea la rece, restabileste uniformitatea turatiei de ralanti si reduce consumul de combustibil;
- Contine acetona agresiva pentru vopsirea suprafetelor si a materialelor plastice;
- Sigur pentru convertoare catalitice, senzori de oxigen și turbocompresoare.
Aplicare: agitați bine balonul înainte de utilizare. Produsul trebuie pulverizat în spatele debitmetrului de aer (produsul nu trebuie să ajungă pe el) timp de cel puțin 30 de secunde (în funcție de gradul de contaminare) când motorul este la ralanti (cel puțin 2000 rpm).
Dacă există depuneri deosebit de persistente pe clapetea de accelerație, în interiorul galeriei de admisie sau pe supapele de admisie, procedura de curățare poate fi repetată. După aplicare, lăsați motorul să funcționeze aproximativ 20 de secunde la min. 2000 rpm, astfel încât eventualele reziduuri din sistemul de admisie să poată arde.